Sep 30, 2010

Kata Hati..

Huhu.. kena off from wedding mood sebab got lots of jobs to get done these few days
Dah nak - nak kawen ni banyak plak yg urgent..
Ump.. kadang - kadang bile fikir bebetul, lagi sikit duit lagi banyak kerja plak.. Jadi banyak because every cents are just so precious that the selection process gives you head ache..

Betul - betul nak rase bahagia dapat bantal.. hehe.. Tapi still pk sok mesti takde can nak pegang bantal lame - lame.. huhu.. Cam assignment zaman blajar plak..

Ujung taun memang camtu la..Tambah - tambah dapat bos atas - atas yang rajin sangat.. dh cam feeling keje private plak kol 5 pon leh panggil meeting.. Honestly, aku salute workaholic people.. because I do wish I can be better at my job too.. but I love having Life.. so kerja saje je pon tak besh to me.. so I can't be so workaholic.. :p need some holiday gak kan.. hehe

Ok.. saje je nak meluahkan rasa.. :D next time la cite wedding plak..

No comments: