Oct 13, 2010

Tentang Dia.. ( ii )

Dia la sahabat saya yang rapat..
Seorang abang..
and my honey jugak :)

Selalunya perempuan yang ske cakap kat tepon lame2 tapi Iwan pon ske jugak ckp kt tepon.. :)  Walaupun kitorang jauh mase sy wat matrix kat penang dlu.. tapi semua benda dia tahu.. semua saya cerita pada die.. cian Iwan, dah la tpon hp plak tu.. bil tepon beratus - ratus jadik sbulan.. bg saya.. saya tahu.. dia sentiasa ada untuk saya.. saya hanya perlu dail no fon die.. ketawa, menangis, susah ngan masalah..  die tetap dengar. Termasuk la bila saya ada probs ngan roomate snirik.. tak tau nak study kat mane.. die still supportive supaya saya belajar sungguh - sungguh.

Dan dia jaga saya.. tunggu bas saya sampai.. amek sy bawak sy balik umah mama...

Sebab dia buat semua untuk saya.. saya pon tertanya - tanya kalau dia betul - betul suka saya.. saya tunggu dan tunggu dan lastnya mase matrix jugak baru dia bagitau saya dia syg sy :) So he's the kind of person yang speaks love by actions instead of words.. But, when he feels like saying it.. he really means it and it's going to make me terawang - awang.. hehe.. :p saya still suke sampai skarang when he says the 3 words..

Memang susah sikit untuk kita orang perempuan ni nak faham.. kalau dia tak sayang, kenapa dia call hari - hari.. kalau dia tak sayang, takan malam - malam kol 11 tunggu sy sampai kat pudu raya.. ump.. ok..

Teringat ade skali dia cakap.. dia tamo call saya sminggu.. saje je.. :) saya cakap ok je.. lagi sehari nak cukup seminggu dia call jugak.. hehe.. suka saya.. ye, sy menang . ;)

Mesti dia rindu sy kan... :D

continue sikit lagi next..

No comments: