Aug 11, 2010

Ramadhan terakhir as Cik Farhana :)

Hehe.. well, tinggal dua bulan lebih sikit saje kan wedding sy.. :) Makanye.. ni la pose terakhir with title single. Next dah ade Mr Hubby plak.. :p
I believe smuenye akan jadi berbeza.. skarang ni Mama masih ingatkan untuk bangun sahur.. pasni takle la camtu kan.. kena la mature skit tak.. hehe.
Nak2 nanti dok umah sendiri.. smue kena urus sendiri..
Tentu saya akan rindu suasana puasa macam ni..

Anyway, nak wish untuk semua.. Selamat Berpuasa..

Saya mohon ampun dan maaf jika saya ade terkasar bahasa atau ape saje silap salah
Semoga kita semua dapat keberkatan di bulan Ramadhan ini..
Harap sangat saya akan jadi lebih baik dari sebelum ini.. lebih2 lagi dah nak bergelar isteri kan..
Ok.. nanti saya update tentang sedikit kisah semalam..

No comments: