Jun 22, 2010

Wiken Without My Dear...

Ump.. weekend lepas en abang saya pergi bersukan bersama officenya di Skudai.. Good for him, always been selected by his office for bowling.. Ok la tuh, tambah pengalaman and jalan - jalan kan. (I'm jealous) Hari ni baru dia nak balik.. on the way :) Windunye...

Jadinya weekend lepas tak buat ape sangat pon.. mengemas sikit2.. Saturday pergi tupperware sebab mama nak bli tupperware freezer.. then lunch ayam goreng kampung kat seksyen 7, Shah Alam. It's my parents' favorite..sy juga :) walaupun pkul 4 , still panas2 ayam tu.. (lunch ke?) Hehe.. then gik tesco.. beli barang dapur sikit2.. jadinya a very tipical family outing.. :D Ok la kan.. nanti dh kawen camne nak gik tesco ngan mama abah.. ump.. mesti rindu..

Malam download cite lame.. Sex and the city.. sbenarnya tak penah tengok pon cite nih walaupun popular sangat kan.. too many times mentioned in magazine esp cleo (my all time fav mag). Sbenarnye nak tgk filem yg baru 2 tapi pk2.. tak pnah tau pon pasal cite nih.. so begin with episode 1.. haha..Gile tetinggal.. Ala.. previously when the story begin.. I'm too young for this too adult discussion.. but I love the friendship of these 4 girls... It's amazing to me..

Ahad.. gik kenduri kahwin la.. sempat gik 2 kenduri..  but my camera meragam lagi.. I think I should really send it to be checked :( or.. bli baru la.. haha.. baru je 2 taun tau.. ump.. sony things camtu ke.. en abg punye hp pon.. cam baru je like 2 - 3 years dah ade sumthing needs to be repaired.. hopefully my lil fav buddy ni still alright.. takyah nak bli baru.. neway, i'll post the entry about this wedding next... with pic yg ckit dan menyedihkan :(

Pas wedding balik umah... my sis pon ikut balik umah my parents dan bawak si kecil Zafran Hakimi itu.. so, spend sometimes chatting with my sis, main ngan Zafran and try baju baru.. huhu.. Baju baru.. baru je siap 3 pasang. ( tgh pk... baju raye ke tak).. sparuh baju raye la kot...  Yang buat tuh adik ipar officemate my sis tau.. I like her works.. nice and cost like RM38 je untuk pesak gantung.. ok la kan.. di zaman skarang ini.. if antar kat auntie pon RM50 tau.. but still I usually split to her and auntie.. hehe..so de dua tailor..

Malam.. tdo 11.30 then bangun kol 2 lebih.. click on the TV.. Brazil Vs Ivory Coast.. sambil2 tuh bersahur nestum.. Ump.. tak la fanatik sangat but certain match seems like a must see one.. Like this one.. Usually tak bangun pon on 2.30.. even though currently in ranking 1 fantasy mc-d for my office hehe.. jgn jeles.. I played fantasy because en abang main.. jadik saje nak lawan sape besh :D last time EPL pon I manage to beat him.. this one entah la.. die lagik bagus kot in term of knowledge...

But I watch only till Brazil score the 3rd goal... too sleepy.. so, masuk tdo but unfortunately, sakit perut plak.. bangun.. ump, tak tau la if de makan yg tak besh mase kenduri or makan too many different things jadi perut pon meragam :( previously.. it has never been as this bad.. tapi still decide untuk puasa gak semalam.. haish dah bulan Rejab.. 2 bulan je lagi then nak pose Ramadhan kan..

Today.. got mood to contact some of the vendor.. haritu kan gatal2 tukar fon number.. then contact smue bagi no fon baru.. plus, dah add booking khemah malam nikah ngan khemah umah en abg.. RM350 je tau 1 khemah.. all in.. khemah arabian, scallop, krusi bersarung and bereben and bunga kat table.. macam my previous entry tuh pengantin warna black and red tu.. then booking mist fan.. ye.. dapat harga RM130.. trime kasih  Kak La bagi no fon En Ravi :) That's my so little wedding update.. maybe weekend nih boleh wat plan untuk fotografer en abg yg masih lagi tak confirm memandangkan weekend kami asyik terpisah je :D till then...

No comments: