Jun 3, 2010

Dear Diary... :)

Hehe.. suke citter princess diaries.. suke when she begins her entry with dear diary.. Saje. It feels such a relief today.. a great one.. this mid month.. It will be like my anniversary of 1 year servicing UiTM.. :) I like that fact.. Up until today.. I'm positive that I can learn more and many things especially in construction field.. Masih terlalu banyak yang perlu difahami.. well, it's not that easy managing the biggest university in malaysia even though just in term of facilities management... Sbenarnye, tenang sikit because finally dah habis dah 2 days talk yg department ktorang buat for engineers  in term of contract management.. memandangkan department aku just 4 orang QS je.. so ktorang pon kenalah berusaha memberi the best one dengan ilmu yang ktorang ade.. which to me.. sangat sy rase segan sbb baru je setahun keja.. n these engineers all senior than me.. tapi bagus jugak in terms of public speaking and confidence to talk about contract. Seb baik de bos nak cover.. hehe.. so the perfect difficult answer always come from her :) neway, i'll learn more things as moving along...

Smalam tgk cite Prince of Persia.. besh nya.. to me, sgt puas hati.. I've watch Robin Hood before. Besh.. but I think I prefer prince of persia.. maybe because it's more unexpected :) Smalam jalan - jalan ngan en abg sambil pk... bagusnya wednesday movie murah sbb it's like middle of the week untuk release stress after 3 days working.. so kire ok la kan.. and my fav place always the curve..

Last Saturday pon singgah curve lepas balik dari perak.. Iwan bawak camera plak.. so dia snap a few pics.. hehe.. takde keja nak posing2 kat situ.. huhu.. tapi tak kire.. sebab my blog then nak paste jugak gambar.. besh tau bile ade fiance pandai amek gambar.. hehe.. nanti weekend nak ajak en abg gik putrajaya plak. die kate de pesta nasi lemak.. yeke.. kalo betul bagus la.. :) dah lame die nak cari nasi lemak sedap... tak bleh amek gambar snirik2 je ke :p pernah tau dia kate.. susah - susah kite gune tripod je la if nak add pic kawen.. :p ade ke plak.. hahha


Suke background pic ni..



posing control la.. :p




jgn marah.. jd model en abg snirik.. die wat testing lens plak :D

 Ok la.. daripada prasan lame2 baik la end the topics.. hehe..

No comments: