Jul 29, 2010

My Degree Years Besties..

This is 3 of my besties during Degree years.. Fiza, Afra and Ijanz
apart from others like dearie Juju and Rina
They are all sporting Cliques.. I love their companies..


Last weekend.. I really had some good time at Hutan Lipur Kanching.. my first time being there after all these years dok kat Selangor.. Sadis tak penah pegi.. Penat gak la memanjat ke atas.. tapi air terjun die sejuk n besh.. Tapi kolam tuh dalam ckit la.. pegi ngan en abg skali.. tak risau la sgt sbb die tinggi :)

Sebenarnya.. these 3 friends of mine yg organize.. well, I got a really wonderfull classmate tau during degree years.. ktorang jalan pegi penang.. bekelah kat sungai congkak.. layan sunway lagoon same2.. pegi sarawak same2.. :) I love those years.. now, smue dah grad n kerja.. dah lebih 1 year tak jumpa.. 

The left one, Najwa is our best student.. hold an NC award..
sgt nice.. :) baju biru tu Anne.. and yg baju itam pkai spek tu Shite..
So, we had a wonderful BBQ time..

Lompat.. !!
En abg juga jadi mangsa tolong amek gambar :)
Sorry to the guyz.. xbanyak gambar korang :D


Seb baik sempat join this event sbb tgh ari tu kejar2 pergi bangi join my school mate punye wedding.. dapatla jumpe few friends yg dari pas skolah tak pnah jumpa :) A very nice Saturday I may say... tapi syg tak sempat amek gambar ngan pengantin.. bcoz they are bz posing with family..

No comments: