Oct 31, 2011

Kisah hari ini dan HOMeDec

Hari ni de 2 important news yg sy terima.. I received all the good news in the morning.. Smue kengkawan yang bersalin bulan 11 ni smue dah dapat baby.. I'm so glad.. Gik visit my dear assistant Lisa kt klinik bersalin.. chomei sangat baby girl die.. She's so happy.. Awal 4 hari bersalin :)) Takpe la smue slamat.. But later after office got news from facebook yg my other friend yg bersalin Jumaat haritu lost her baby boy :(( sedih sangat..She got married early 2 weeks dari saya.. Share the joy of our first pregnancy together... Due pon bulan same.. But Allah loves her baby much more than any of us could.. 

Now tinggal saye je.. Due bulan 11 and tak bersalin lagi.. Honestly saya takut jugak.. Cuma boleh doa banyak - banyak semoga Allah tolong saya. Last Friday check up everything ok... :) Hubby always tell me that it's a natural thing .. Millions of women bejaye.. saya mesti ok.. :)) Harap - harapnye begitulah..

Lepas my sis bebel2.. finally my bag dah ready kt keta hubby :D I know I've turn 36 weeks dh last week.. This week dh week no 37.. A sign of anytime labour.. :D Bekas baju baby pon saya dah ready kan.. so nnt bile baby dah balik, dah senang.. baby cot pon hubby dah bersihkan.. Rasenye dah ready la in term of preparation.. Cuma saya ni inexperience laa... Tak tau nnt nk besalin camne..


Walaupun dah 9 months.. sempat gak gik homedec tengok - tengok trend deco baru.. :)) dapat la ckit idea untuk hias rumah baru. Ok la overall.. yg pastinya hubby dapat kipas baru mistral :)) Susah sangat nk jumpe stock.. Yg ade ni de diskaun plak.. so trus beli.. Harapnye exercise kaki ni bleh membantu mudahkan bersalin :D




No comments: