Nov 7, 2011

Salam Aidil Adha..

Selamat Hari Raya Aidil Adha... 

Dah lepas dah semalam :D Camne semua orang?? kali ni first time beraya di KL.. Raya kat umah Mak Hubby kita.. Last year dah raya umah opah so this year raya sini la plak.. Tapi hubby cakap next year nak alternate plak.. sebab cam tak besh raya haji ngan raya puasa cam same.. Pape je la ye.. :D

Hubby kita tak sibuk ngan rendang lemang semua.. Yang dia sibuk nak nasi beriyani.. So raya ni ktorang makan nasi beriyani yang mak dia buat.. :) Sedap jugak.. pastu de la ckit nasik impit kuah kacang tapi hubby kita tu tak berapa suka nasi terimpit ni.. 

Pagi - pagi cuma beraya dengan hubby ngan mak abah die je.. Dah petang ckit baru family adik die ngan cousin die datang.. baru meriah ckit.. Diorang de baby 3 bulan ngan 4 bulan.. dah mulat besar.. Baby saya je belum keluar lagi ;D Hubby saya pon sibuk cuti ni.. hari ni pon die keje.. Sok sampai Khamis die kat hotel pasal annual meeting.. jadi 2 malam la nanti hubby kita takde :(( Harapnye dua malam ni takde la masalah pape.. nak besalin ke pe... :((

Mama n abah kita balik kampung laa.. :) Sronoknye raya kampung kan.. Mama dan abah de la masuk bahagian korban kat masjid kat rumah ni.. Saya tak berkesempatan lagi tahun ni.. harap - harapnya tahun depan sempat la.. Amin!! Moga - moga murah rezeki saya nanti nak buat korban.:)

Harapnye semua happy la ye raya ni :) Takde gambar saya pon.. yg de gambar baby ;D nnt kite post gambar baby ye..


No comments: