Feb 11, 2016

Masih Blog Yang Saya Cinta

Rupanya dah setahun tak menulis di sini.. hmm.

Selamat Tahun Baru 2016.. harapnya saya dapat mengumpul lebih banyak entri menjelang 2017 :D

Banyak yang terjadi walaupun 2016 baru bermula.. harapnye banyak lagi saya dapat menulis.
Saya berpendapat blog ni patut terus menjadi satu blog tentang ape sahaja yang saya fikir saya ingin kongsikan.. kurangkan sikit cerita hidup saya... if nak stalk sila ke tumblr :p Tak perlu kot.. saya orang biasa biasa saja. Kehidupan saya hanya biasa..

Saya mungkin akan ada lagi kisah ceritera majlis kahwin di masa akan datang. Saya ada dua adik laki yang belum kahwin :p Dan saya hampir pasti akan sama sama pening memikirkan majlis kahwin mereka :p They are 6 years and 12 years age difference than me.. (They still play computer games in my room after I got married. :D :D They maybe forgot they have new Brother in Law- last 4 years story) Seb baik dah pindah :p :p Dan masih lagi kakak yang belikan baju at sogo .. atau mereka masih menempek sebab nak beli robot kat Amcorp Mall atau PS4 dekat Digital Mall :p Atau tolong pilihkan bakal adik ipar gelang Pandora.. semua tu kerja seorang kakak kot.. hahahahah.. They love my hubby because he is so into toys.. and tech savvy.. grrr.. oh, I love them both.. :D :D :D

Ok... cukup la tu saya mengomel. Saya akan tulis sesuatu yang lebih bermanfaat..

No comments: